Rimaster utvecklar kundcentret i Belgien

Under hösten flyttar Rimaster sitt kundcenter i Belgien till nya lokaler. De nya lokalerna ger möjligheter att på plats erbjuda såväl lagring som service och reparation.

Sedan starten 2010 har Rimasters kundcenter i Belgien utvecklats positivt med stadigt ökande försäljningsvolymer. Den senaste tiden har det växt fram ett allt större behov kring att kunna erbjuda såväl lokal lagring som möjligheter till service och reparation.

 

Dessa behov kan inte tillfredsställas i nuvarande lokaler varför Rimaster Benelux BVBA under hösten flyttar till nya lokaler. De nya lokalerna är betydligt större och erbjuder, förutom moderna kontor och möteslokaler, ca 250 m2 lagringsyta samt ytor avsedd för service och reparation.

 

”Vi ser de nya lokalerna som en avsevärd förbättring i vår strävan att förse våra kunder i regionen med förstklassig service” säger Jean-Pierre Vanheel, ansvarig för Rimaster Benelux BVBA.

 

Kundcentrat är fortsatt placerat i Belgien med försäljning i hela Benelux-området samt Tyskland.

 

”Genom fortsatt utveckling av vårt kundcenter i Belgien ser vi stora möjligheter att fortsätta utveckla vår verksamhet i regionen på ett positivt sätt” säger Jan-Olof Andersson, Chief Executive Officer på Rimaster AB.

 

Det nya kundcentret är planerat för att vara i full drift från och med den 20 september. Den nya adressen är:

 

Rimaster Benelux BVBA

Halstraat 41

3550 Heusden-Zolder

Belgien

 

Ytterligare information finns i bifogade PDF-fil.

© 2016 Rimaster AB  |  Industrivägen 14  |  SE-590 44  RIMFORSA   |  +46 494 795 00  | info@rimaster.com
Våra mejladresser är alltid fornamn.efternamn@rimaster.com där å och ä ersätts med a och ö ersätts med o.